فريق احنا اهو

الخميس، 9 أكتوبر 2008

بداية و نهاية

كانت البداية معايا
وكتبت أنت النهاية
هاديت فيا جوايا
حلم عشته معايا
كنت ساكن أحلامي
فاكرك حتى في منامي
وأمانه يا أهل الغرام
أوعو في يوم تنسوني
لو عدا عليكم سنين
في جراحكم افتكروني
أنا اللي كنت شاعر
في الفرح ب أوصف مشاعر
أنا اللي كنت شاعر
وغنايا كله مشاعر
اهو دار بيا الزمان
والحزن مالي المكان
وخلاص الفرح راح
ومكانه ساب جراح
وبعد ما كان غنايا
لفرح عاش معايا
خلاص بقيت أغنى
للجرح غصب عنى
عشان بقالي صديق
مصاحبني في كل طريق
وها غنى لحزن دام
والفرح سابني أوام
ها غنى لعذاب ودموع
وقلب عاش مخدوع
ها غنى وأقول خلاص
مـات فيا الإحـسـاس
بـدايــة أو نـهايــة
ماعدش تفرق معايا
غير كم غنوه حزينة
ودمع مكتوب علينا

.... و أه .....

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

الله عليك
قويه جدا جداجدا
يعجز الكلام عن وصفها
اريد المزيد

غير معرف يقول...

وحشتنى يا سندباد
نفسى اسمعلك حاجه جميله تانى
زى اميره بنت امير

غير معرف يقول...

ممكن اطلب طلب
ياريت تكثر من الاعمال الرومانسيه
وتغنيها بصوت العذب
وعلى فكره الحزين قوى جدا
بس برضه عوزاه بصوتك