فريق احنا اهو

الجمعة، 26 ديسمبر 2008

مستنيك

أنا بحلم بيك

دورت عليك

وأتمنيت يوم

يا حبيبي ألقيك

ولما لقيتك

أنا دوب فيك

وحلمت أنى

أعيش حواليك

وفى بعدك عنى

أنا ليك ب غنى

وقول يا حياتي

أنا مستنيك

وأنا مستنيك

وحشاني عنيك

وأنا مستنيك

وقول زماني بيا يفوت

لكن هو بعذابي

أه مبسوط

وأنا مستنيك ..

مستنيك وفى بعدنا

عرفت قد إيه أنا

محتاج ليك

وأنا مستنيك

لو عمري أه يسنناك

ولا يجرى بيا

إلا وأنا وياك

وأنا مستنيك

أه مستنيك..

مستنيك حبيبي

تعالى أوام

ما تغبش عنى

كفاية حرام

وأنا مستني

وبحلم بيك

وحشاني عنيك

وأنا مستنيك

أه ه ه مستنيك

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

الله عليك
الرومانسى ده تحفه ونفسى
تغنيهاو نسمعها قريب
ربنا معاك

hooba يقول...

حلوة اوىىىىىىىى يا سندباد

غير معرف يقول...

بس الله ما شاء الله
جميل انك تمتلك الموهبه
بس الاجمل
انك تمتلك القدره على اسعاد غيرك بيها
ربنا يخاليك لينا وتسعدنا
كمان وكمان
باعمالك وصوتك