فريق احنا اهو

السبت، 27 يونيو 2009

صدقينى

صدقينى
لوعندي اغلي من حبى أحلف بيه
وعزه و جلال ربي
انا زى قلبك ماحلم القيه
أعشق الهوه لو كان هواكى
وأعشق معادى لو كان معاكى
وأعشق كل عين فى الدنيا شيفاكى
وأتمنا لو تكون عينى بس شيفاكى
وأعشق الغنا لو كان عليكى
وأتمنا لو غنايا يرضيكى
صدقينى
لوعندي اغلي من حبى أحلف بيه
وعزه و جلال ربي
انا زى قلبك ماحلم القيه

ومزعليش مغيرتي عليكي
انا ولاهي وصق فيكي
وانا ما بشكش فيكى
لكن بغير عليكى
أغير عليكى من العيون
والنسمه والهوا
وتمنا لو يكون
فى الدنيا بس انا
صدقينى

لوعندي اغلي من حبى أحلف بيه
وعزه و جلال ربي

انا زى قلبك ماحلم القيه

هناك 4 تعليقات:

somaa يقول...

الله على ابداعك
فى غايه الجمال والروعه

SA يقول...

ربنا يوعدنا كده
ممتازه

SAN يقول...

الله يسهلو ياعم
ويوعدنا

غير معرف يقول...

الله عليك ياسندباد طول عمرك فنان ويااااااااارب تحقق كل امانيك يااااااارب