فريق احنا اهو

الجمعة، 22 أغسطس 2008

حكاية قلب خان



أهي بدأت النهاية
وأنا مش ندمان عليك
أنا بس ندمان ع قلبي
علشان سلمتة ليك
أديتك عمري وقلبي
أديتهولك أمانة
رويت قلبي بغدرك
دوقتوا معنى الخيانة
هان ودي وإخلاصي
وقلبي وحنينة
وسيبت قلبي ينزف
قطعت شراينه
وأتارى القصد قصدك
كان قصدك تجرحني
وبسكينة تلمة
ليه أهون و تدبحني
وأنا كنت بعمري شريك
الغالي رخصته ليك
وها تبكى وها بكى عليك
علشان رخصت نفسك
وأنا كنت بعمري شريك
وأتمنى لو يرضى بيك
بعد ما هنت عليك
يوفى في كلامه معاك
ويضحى بعمرة فداك
ذي ما كنت معاك
بتمني منك رضاك
ويا قلبي فوق أوام
فات مل العمر كام
وأنا سايبك يا قلبي عايش
أحاسيس كلها أوهام
وادينا انتهينا
من غادرة ولعبة بيك
من ما طرح ما أبتدينا
ويا قلبي أية يشفيك
واتاريني أنا الغلطان
رسمت لملاك صورة
شبهتها بإنسان....

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

بتعرف تختار الصور اللى تمشى مع الكلام

غير معرف يقول...

قطعت شراينه
استخدامك لكلامات صعبه
بالشكل ده موهبه تحسد عليها
ربنا يحميك

غير معرف يقول...

جميل جدا

غير معرف يقول...

مش لقيه كلام يعبر عن احساسى بس انت فعلا كنز لا يقدر بثمن