فريق احنا اهو

الجمعة، 22 أغسطس 2008

لو يوم

لو يوم حبيبي خاني ولقيت تمني رخيص
ها سيب طاري للدنيا بتحاسب كل خسيس
لكن المرة دي أنا
هو اللي خان حلمنا
هو اللي هان عليه
أجمل سنين عمرنا
وإزاى أقول سامحني
لو كنت أنت اللي جارحني
ما كنتش يوم ها سامح
ولا هرضى أحب جارح
وكفاية عليا ناري
وعزاب ضميري فيا
ونتيجة اختياري
ما تشوفكش عنيا
مش ها زعل لو تبيع
ومش ها قول ها ضيع
ما أنا اللي بعت نفسي
ليه ها تشتريني
بأيدي كسرت نفسي
وبيعتك وأنت شريني
إزاى تأمن لي تانى
وأنا اللي جنيت عليك
مش خايف أخونك تانى
ما أرحمش دموع عنيك
ابعد خلاص وإنساني
ليه تعذب نفسك
إدى لغيري مكاني
ارتاح وريح نفسك
عشان اللي خان
مايستهلش حنان
والمرة دي أنا


......................هو اللي خان حلمنا

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

انت لا يمكن تـخون
انا متأكده

غير معرف يقول...

القلب الحنون
مستحيل يخون
والكلام والصوره وهم

غير معرف يقول...

الحساس العالى اللى عندك يثبت انك لا يمكن تـخون

غير معرف يقول...

ممتاز جدا جدا
جدا
جدا
جدا