فريق احنا اهو

الاثنين، 15 سبتمبر 2008

ما يهمنيش عذابي

ممكن اسمعلك
صعب ارجعلك
لكن قبل ما تكلمني
لازم تسمعيني
إزاى تقولي عنى أنى بكرهك
اللي بيحب عمره
عمره ما يعرف يكره
زى اللي يخون مره
صعب يوفى تانى
وأنت خنتي قلبى
وجنيتي عليا في حبي
رجعلي بعد إيه
عايز من قلبى إيه
رجعه ليا ليه
وأنا بعترف
أيوه كنت زمان بحبك
كنت بحب صوره
غيرتي خلاص ملامحها
غيرتي كل ما فيها
حتى لون عنيها
كنا زمان مع بعض
وأنت اخترتي البعد
سبتينى في دموع وعذاب
دقيتى على غير الباب
دوقتي الفرح معاه
وإما عنيكي تيجى في عنياه
أنت في فرحك وأنا اللي فيا
مها داريته
يبان عليا
وقرأ في عنيكي فرحك
وكأني أنا اللي جرحك
ويدور بيكى الزمان
واللي دقيتى بابه
دوقتي منه عذابه
دوقتي نفس الكاس
اللي دوقتهونى
أه ما يهمنيش
وكمان ما يرضنيش
و ما يرضنيش دموعي
أه ما يهمنيش
وكمان ما يرضنيش
لكن كرامتي تعيش
دلوقتى خلاص نسيتك
ونسيت أنى حبيتك
خلاص نسيت زمان
مالكش في قلبى مكان
دلوقتى أسمعلك
لو لسه عندك كلام
صعب ارجعلك
خلاص نسيت زمان
ما يهمنيش عذابي

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

جميله جدا
بس قلبك الرقيق
اكيد يعرف يسامح
*ممكن تكبر الخط شويه*

غير معرف يقول...

متازه
لا اجد ما يعبر عن احساسى
بهذه اللوحه الفنيه
اللى تلمس الاحساس
وتتلاعب بالمشاعر
منتظره مزيد من الابداع

غير معرف يقول...

هايل بجد جميل اوى ربنا يوفقك